TOEPASSINGEN

Voor veel sectoren kan Digital Signage een effectieve communicatiebijdrage leveren. De gastvrijheid naar klanten kan worden verhoogd door een welkomstboodschap, bedrijfsinformatie of het kan worden ingezet als bewegwijzering. Ook kunt u het voor bezoekers mogelijk maken wachttijden te zien. Bekijk eens de mogelijkheden van Digital Signage voor retail, horeca, corporate, zorg, winkelcentra, onderwijs en venues.

Licentieprijzen
Makelaar narrowcasting

Makelaardij

Het creëren van een beleving en het trekken van aandacht van de klant, dat is waar digital signage uitstekend voor ingezet kan worden. Neem afscheid van de papieren advertenties in de etalage en stap over naar een systeem waarbij het ruime huizenaanbod gemakkelijk onder de aandacht kan worden gebracht. Laat uw huizenaanbod met één druk op de knop via Realworks verschijnen op de narrowcasting schermen. Ook al uw andere marketinguitingen kunnen gemakkelijk gecreëerd en weergegeven worden met de narrowcasting software van BOFESTO-DS. Of laat BOFESTO al uw content voor u creëren. Zo kunt u met behulp van een digital signage campagne uw klanten op de hoogte brengen van alle diensten die uw kantoor aanbiedt.

Met deze narrowcasting software kan de campagne binnen enkele minuten op alle gewenste schermen getoond worden. Tevens zijn meerdere campagnes en schermen eenvoudig te beheren. Deze campagnes kunnen bestaan uit narrowcasting content zoals bewegende teksten, grafische beelden en video’s, die kan worden afgestemd op tijd, locatie en doelgroep. Hiermee kunt u effectief inspelen op het doel van de campagne. Met BOFESTO-DS zijn de mogelijkheden eindeloos.

RETAIL

Wij weten dat de tijd die klanten zich in uw winkel bevinden slechts beperkt is. Het is dus van belang dat er in korte tijd een duidelijke boodschap overkomt.

BOFESTO-DS biedt verschillende narrowcasting oplossingen om het aanbod te promoten. Bijvoorbeeld in combinatie met de voorraadstatus van een specifiek product. De narrowcasting schermen boven bijvoorbeeld een kassapunt geeft de mogelijkheid om een bepaald product te benadrukken en zo de verkoop te stimuleren. Ontdek de mogelijkheden en creëer samen met BOFESTO-DS een wereld die net zo vanzelfsprekend als opvallend is

Retail

COMMERCIËLE UITINGEN

Vroeger gebruikten winkeliers statische borden of omroepsystemen om de aandacht van klanten op bepaalde producten te vestigen. Digital Signage is veel flexibeler. De reclamecampagne kan in een specifiek deel van de winkel worden opgezet. Bovendien kunnen de reclameuitingen worden aangepast aan de dag van de week en zelfs het tijdstip op de dag.

De bakkers van een supermarkt kan via het Digital Signage systeem laten weten dat er verse broodjes uit de oven zijn gekomen om zo klanten te trekken. Deze tijdgebonden informatievoorziening is met traditionele uitingen op print onmogelijk. Storende aankondigen via luidsprekers zijn met Digital Signage overbodig geworden.

INTERACTIE MET KLANTEN

Met de komst van tablets en smartphones gaan klanten er steeds vaker vanuit dat de schermen die ze zien touchscreens zijn. Het gebruik van touchscreens zorgt niet alleen voor een verhoogde interactie met klanten, maar er kan ook eenvoudig informatie over klanten worden vergaard.

Een klant kan op een touchscreen een applicatie bedienen waarmee in een winkel verschillende wasmachines kunnen worden vergeleken. Op basis van de zoekresultaten worden vervolgens aanbiedingen gepresenteerd voor een bepaald model.

Interactie

PRODUCT AANBOD

Touchscreens bieden ook de mogelijkheid een volledige productcatalogus te tonen. Zo kan een klant ook kennis maken met producten die niet in de fysieke winkel op voorraad zijn, maar die bijvoorbeeld wel te bestellen zijn.

desinfectiezuil

Desinfectiezuil met een communicatie mogelijkheden

Handen wassen voordat je een winkel of een andere locatie in gaat, zit nog lang niet in onze routine. Toch is dat een van de noodzakelijke maatregelen om het Covid-19-virus onschadelijk te maken. Een digitale display met een dispenser met desinfecterende gel is een perfect middel om de aandacht op de hygiëne maatregelen te vestigen. Je kunt er als bezoeker niet omheen én je hebt een extra communicatiemiddel in de zaak.

DIGITAL SIGNAGE IN DE HORECA

BOFESTO-DS levert u geavanceerde narrowcasting voor horeca. In de horeca kunnen de narrowcasting schermen onder andere ingezet worden als digitale menuborden die ook speciale aanbiedingen kunnen weergeven die zich aanpassen op het bepaalde dag deel.

Naast digitale menuborden kan digital signage bij uw horeca bedrijf ook gebruikt worden als publiekstrekker. Een van de meest onderbenutte ruimtes in restaurants en cafés zijn de ramen. Deze kunnen ook als advertentieruimte gebruikt worden. Op die manier worden voorbijgangers geïnformeerd en geïnspireerd.

De afgelopen jaren zijn digital signage touch screens de grote trend in de narrowcasting markt. Met behulp van touch screens kunnen klanten op een erg eenvoudige manier bestellen en betalen. Het bestel proces verloopt zich een stuk sneller, efficiënter en eenvoudiger.

Corporate

CORPORATE DIGITAL SIGNAGE

Spreek klanten aan, geef werknemers waardevole informatie en communiceer heldere instructies. Kies voor de meest opvallende wijze, op de meest subtiele manier. Zakelijke communicatie van BOFESTO-DS is de subtiele communicatie die indruk maakt.

Organisaties kunnen op schermen de aan- en afwezigheid van personeel tonen, instructiefilms of bedrijfsnieuws weergeven, zalenplanning bijhouden en actuele werkroosters laten zien. Daarnaast kan de betrokkenheid van werknemers worden verhoogd door bedrijfssuccessen te laten zien.

DIGITAL SIGNAGE IN DE ZORG

Digital signage wordt in de gezondheidssector steeds populairder. Ziekenhuizen, dokterspraktijken en verpleeghuizen gebruiken narrowcasting om op een vernieuwende manier te communiceren met zowel medewerkers als patiënten. De mogelijkheden van digital signage in de zorg zijn eindeloos. Denk aan een wachtruimte, digital signage is de ideale infotainment.

De digital signage schermen kunnen worden ingezet om patiënten de weg te wijzen, om het incheckproces in ziekenhuizen te versnellen of kan gebruikt worden als oproepsysteem wanneer de arts klaar is om de patiënt te ontvangen. Bovendien kan een digital signage systeem worden aangesloten op de patiëntendatabase. Zo kan relevantie informatie, zoals röntgenfoto’s en lab uitslagen tijdens een operatie worden weergeven op de narrowcasting schermen in de operatiekamer.

Zorg
onderwijs

DIGITAL SIGNAGE IN HET ONDERWIJS

In het onderwijs wordt steeds vaker narrowcasting ingezet. Dit komt omdat de narrowcasting schermen ideaal zijn om grote groepen te bereiken met informatie die op dat moment en locatie relevant zijn.

Als narrowcasting op de juiste manier wordt ingezet, dan kan het systeem een essentiële rol spelen in de communicatie tussen personeel, administratie en studenten. In het onderwijs kan narrowcasting worden ingezet bij roosterwijzigingen, informatie rond evenementen, OV-nieuws, menu’s van de kantine, waarschuwingsberichten of als digitale bewegwijzering. Ook voor de interne communicatie met het personeel biedt narrowcasting vele gebruiksopties, zoals het communiceren van vacatures, mededelingen, actualiteiten en activiteiten.

DIGITAL SIGNAGE IN WINKELCENTRA

Met narrowcasting maak je van winkelen een unieke beleving. met bewegend beeld trek je direct de aandacht van de bezoeker, met als gevolg een verhoging van de (impuls)aankopen, een positieve wachtijdbeleving en uiteindelijk ook meer omzet. de digital signage mogelijkheden in winkelcentra zijn eindeloos. Zo kunnen de narrowcasting schermen bijvoorbeeld interactieve marketingboodschappen tonen, maar ook informatie over de openingstijden, evenementen die plaatsvinden en reclames van winkels die gevestigd zijn.

Voordelen van digital signage in winkelcentra
  • Vormen van communicatie combineren met bewegwijzering (wayfinding)
  • Hulpmiddel voor zowel bezoekers als personeel
  • past content aanbiedingen aan per doelgroep of een specifiek tijdstip van de dag
  • Communiceer op een aantrekkelijk en moderne manier
 
venues

DIGITAL SIGNAGE VENUES

Narrowcasting is niet meer weg te denken van de toonaangevende venues. Het is niet alleen een onmisbare tool gebleken bij het effectief leiden en informeren van gasten, het blijkt ook een sterke partner te zijn in het aanprijzen van consumpties en producten. Met digital signage van BOFESTO-DS zorgt u dat u het beste van beide werelden krijgt.